Klantenservice aansprakelijkheidsverzekering

Wij vinden het belangrijk dat je goed, snel en klantgericht wordt geholpen als je vragen, advies of hulp nodig hebt. Daarom hebben wij een eigen klantenservice. Onze medewerkers zijn allemaal intern opgeleid en beschikken over een grote kennis van alle producten die je op onze site aantreft. Wij zijn je graag van dienst.

5 veelgestelde vragen

Vijf veelgestelde vragen over je aansprakelijkheidsverzekering. Staat je vraag er niet tussen? Vul je vraag in in het zoekveld op onze website (rechtsboven) of bel met één van onze experts.

Telefoon    035 - 626 55 44

Independer is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur.

Stel je vraag online

Liever online iets vragen aan onze experts? Stel je vraag per e-mail of stuur ons een bericht op Facebook of Twitter. We helpen je graag en doen ons uiterste best je zo snel mogelijk een antwoord te geven.

Bezoekadres

Snelliuslaan 10
1222 TE  Hilversum (routebeschrijving)
Postadres: Postbus 1632,  1200 BP Hilversum

24 x 7 verzekeren

Je kunt in de meeste gevallen direct online jouw aansprakelijkheidsverzekering op onze site afsluiten, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Je krijgt direct een bevestiging per e-mail of je bent geaccepteerd.


 

Volg ons voor handige tips + laatste nieuws

Weten wanneer premies stijgen, wanneer je mag annuleren bij actuele reissituaties of wat de laatste regels zijn rondom dekkingen? Je weet het direct als je Independer volgt op Twitter, Facebook of Google+

Ervaringen uitwisselen met andere consumenten? Deel wat jou bezighoudt op ons Independer Forum en discussieer hier verder! Op het Independer Weblog vind je al het laatste nieuws en achtergrondartikelen.

Klacht over Independer

Ben je niet tevreden over de dienstverlening van Independer? Dan kun je een klacht bij ons indienen door het klachtformulier in te vullen. Je klacht wordt daarna meteen toegewezen aan een medewerker die de klacht verder behandelt. Die persoon neemt binnen twee werkdagen telefonisch contact met je op en laat je weten hoe lang het ongeveer zal duren om je klacht af te handelen. Als de klacht door Independer niet naar tevredenheid wordt opgelost dan kun je nog terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

Independer streeft naar een uitmuntende service

Wij vinden dat klanten recht hebben op een uitstekende service. Daarom meten wij voortdurend hoe klanten onze dienstverlening ervaren en vragen wij doorlopend om feedback. Meer dan de helft van onze klanten geeft ons een 9 of 10 voor onze dienstverlening. Daar zijn wij trots op. Tegelijkertijd willen wij onze service nog verder verbeteren zodat het aantal zeer tevreden klanten nog verder gaat toenemen.

WhatsApp

Nu ook bereikbaar via WhatsApp!

App ons op 06 - 82 84 62 44. Maandag t/m vrijdag: 8.00 - 21.00 uur. Zaterdag en zondag: 9.30 - 18.00 uur.

Zij gingen je voor

Zoveel bezoekers vergeleken afgelopen week hun verzekering op Independer:

Om je beter van dienst te zijn maakt Independer gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid.