Contact met Independer

Je kunt op meerdere manieren contact met ons opnemen. Via onze online chat en WhatsApp krijg je het snelst antwoord op je vraag. Maar kijk ook eens bij onze meest gestelde vragen. Misschien staat jouw vraag daar al bij!

Ben je al klant?

Log dan in bij Mijn Independer en start een chat met één van onze collega's. We kunnen je dan op de beste manier helpen.

WhatsApp met ons

Voor al je vragen kun je ook bij ons terecht via WhatsApp. 

App ons op: 035 - 626 55 44 

WhatsApp is een veilig kanaal en daarom handig voor het doorsturen van privacygevoelige informatie en documenten.

Wij zijn tijdens vandaag tot 18:00 uur bereikbaar op  035-626 55 44

Wij zijn zeven dagen per week bereikbaar.

  • ​Maandag t/m vrijdag: 8.00 - 18.00 uur
  • Zaterdag en zondag van 9.30 - 17.00 uur


Let op: sommige afdelingen hebben afwijkende openingstijden.

  • Lenen: 8.30 - 17:00 uur
  • Overlijdensrisicoverzekering en execution only hypotheek: 8.30 - 21.00 uur
  • Hypotheekadvies: 09.00 - 17.00 uur
  • Wonen: zondag gesloten
  • Energie: zondag gesloten
  • Veilig Online: zondag gesloten

Ben je gevraagd iets te uploaden? Dat kan beveiligd via WhatsApp of via dit formulier.

Je kunt een autoschade gemakkelijk en snel online bij ons melden via Mijn Independer. Andere schades, bijvoorbeeld een woonschade, kun je ook online melden via dit formulier. 

Wil je liever iemand spreken, bel dan onze schadeafdeling op 035 – 751 5020. De schadeafdeling is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 17.30 uur.

Ben je niet tevreden over de dienstverlening van Independer? Dan kun je een klacht bij ons indienen door het klachtformulier in te vullen. Je klacht wordt daarna meteen toegewezen aan een medewerker die de klacht verder behandelt. Die persoon neemt binnen twee werkdagen telefonisch contact met je op en laat je weten hoe lang het ongeveer zal duren om je klacht af te handelen. Als de klacht door Independer niet naar tevredenheid wordt opgelost dan kun je nog terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

Kom je bij ons langs? Gezellig! Je vindt ons op de Celebeslaan 2, 1217 GV Hilversum (routebeschrijving)

Postadres: Postbus 1632, 1200 BP Hilversum

Misschien heb je, net als veel mensen, één van de volgende vragen

Ditta | expert zorgverzekeringen

“Waar moet ik aan denken als ik ga verhuizen?”

Als je gaat verhuizen, moet je ook goed kijken naar je verzekeringen. Sowieso omdat ze misschien goedkoper kunnen, maar ook omdat bijvoorbeeld je woonverzekering voor een bepaald adres geldt. Als je verhuist moet je ervoor zorgen dat je nieuwe adres verzekerd is.

leestijd 2 minuten

“Waar kan ik mijn verzekeringen inzien?”

Heb je één of meerdere verzekeringen via Independer afgesloten? Dan kun je dit altijd terugzien in Mijn Independer. Je vindt deze online omgeving rechts bovenin je scherm. Even inloggen en klaar. Ook het opzeggen of wijzigen van je gegevens kan in Mijn Independer.

leestijd 30 seconden

“Hoe kan ik mijn verzekering opzeggen?”

Er zijn verschillende manieren waarop je je verzekering kunt opzeggen. Heb je een verzekering via Independer afgesloten? Dan kun je deze heel gemakkelijk opzeggen via Mijn Independer. Maar je mag ons natuurlijk ook altijd bellen of mailen.

leestijd 3 minuten
Independer gebruikt cookies

Independer gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om de website te verbeteren en je relevante advertenties te kunnen laten zien. De partijen waarmee we samenwerken kunnen dan zien dat je onze website hebt bezocht. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.