​Veelgestelde vragen Energie VanOns

Als je overstapt van energieleverancier kan het zijn dat je hier vragen over hebt. Wij willen je hierbij helpen door op de meest gestelde vragen aan Budget Energie al een antwoord te geven.

Veelgestelde vragen aan Energie VanOns

​Wie zegt mijn huidige contract op als ik overstap?

Energie VanOns regelt de volledige overstap. Ze zeggen het contract op bij je huidige leverancier en zullen zorgen dat zij starten met leveren op het moment dat je huidige contract stopt. Wel zullen ze eerst controleren of je vrij bent om over te stappen, want het zou vervelend zijn als je nog een opzegvergoeding aan je huidige leverancier moet betalen.

​Hoe groen is de stroom van Energie VanOns?

Energie VanOns levert voor 100% groene stroom die is opgewekt in Nederland. De manier van opwekken kan wel verschillen per coöperatie waar ze gebruik van maken. Dit kan zon, wind, water of biomassa zijn.

​Hoe kan ik mijn voorschotbedrag aanpassen?

Wil je je voorschotbedrag verlagen, dan kan dit met maximaal 25%. Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice van Energie VanOns. Wil je je voorschotbedrag verhogen, dan kun je dit ook via de klantenservice doen, maar ook in de online omgeving. Je kunt je voorschotbedrag met maximaal 100% verhogen.

Independer gebruikt cookies

Independer gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om de website te verbeteren en je relevante advertenties te kunnen laten zien. De partijen waarmee we samenwerken kunnen dan zien dat je onze website hebt bezocht. Kies je voor weigeren, dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies. Meer informatie, ook over je instellingen aanpassen, vind je in ons cookiebeleid.