Veelgestelde vragen aan EnergyZero

Als je overstapt van energieleverancier kan het zijn dat je hier vragen over hebt. Wij willen je hierbij helpen voor op de meest gestelde vragen aan Budget Energie al een antwoord te geven.

Veelgestelde vragen aan EnergyZero

Kan ik energie krijgen tegen inkoopprijs?

Ja, bij EnergyZero is het mogelijk om je energie tegen inkoopprijs geleverd te krijgen. Je betaalt voor wat je verbruikt, zonder dat hier nog marges over gerekend worden. De prijzen die je betaalt kun je terugvinden in de app. Daar zie je ook de tarieven van de komende dag.

Moet ik mijn huidige leverancier zelf opzeggen?

Nee, dit hoef je niet zelf te doen. Als je een aanvraag hebt gedaan bij EnergyZero dan doen zij dit voor je. Alleen als je gaat verhuizen en de aanvraag doet voor je nieuwe adres, dan moet je zelf je contract op je oude adres opzeggen.

​Word mijn boete betaald als ik eerder overstap van mijn huidige leverancier?

Nee, EnergyZero vergoedt niet je boete als je het contract met je huidige leverancier voortijdig opzegt en overstapt naar EnergyZero.

Independer gebruikt cookies

Independer gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om de website te verbeteren en je relevante advertenties te kunnen laten zien. De partijen waarmee we samenwerken kunnen dan zien dat je onze website hebt bezocht. Kies je voor weigeren, dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies. Meer informatie, ook over je instellingen aanpassen, vind je in ons cookiebeleid.