Details hypotheekadviseur

Schoutstraat 6
1315KW Almere Stad
Telefoonnummer De Hypotheker Almere-Stad
036-5489393
De Hypotheker Almere-Stad kantoorfoto
Klantcijfer: 7,5

Samenvatting

Prijs
€ 2.990 (indicatie)

Dit kantoor heeft een vaste prijs voor het adviseren en regelen van een nieuwe hypotheek. De prijs die hier staat is gebaseerd op het adviseren over, en het afsluiten van een nieuwe hypotheek met overlijdensrisicoverzekering.

Klik op het tabblad 'Prijzen' voor alle tarieven van dit kantoor.


Klantcijfer

Independer bezoekers geven dit kantoor gemiddeld een 7,5. Dit is het gewogen gemiddelde

De totaalscore bestaat uit een gewogen gemiddelde van reviews en Kwaliteitschecks.

De Kwaliteitschecks tellen voor 75% mee in de totaalscore, de reviews van dit kantoor voor 25%.

uit totaal 82 waarnemingen: 49 reviews en 33 kwaliteitschecks.
Klantcijfer totaal

Dit cijfer is gebaseerd op het gemiddelde cijfer voor de reviews en het gemiddelde cijfer voor de kwaliteit van het hypotheekadviesproces van deze adviseur.

7,5
Kwaliteit adviesproces

Dit cijfer is het gemiddelde van alle cijfers van de Kwaliteitschecks. De Kwaliteitscheck is een uitgebreide vragenlijst waarmee je controleert of de adviseur alle belangrijke onderdelen van het adviesgesprek met jou heeft besproken.

7,4 (33 kwaliteitschecks)

Dit cijfer is het gemiddelde van alle cijfers van de Kwaliteitschecks. De Kwaliteitscheck is een uitgebreide vragenlijst waarmee je controleert of de adviseur alle belangrijke onderdelen van het adviesgesprek met jou heeft besproken.

Reviews

Dit cijfer is het gemiddelde dat alle klanten hebben gegeven voor de dienstverlening van deze adviseur(s).


Wij geven advies

Bij je thuis
Bij ons op kantoor
Op je werkplek

Openingstijden

Maandag
08:30 - 18:00
Dinsdag
08:30 - 18:00
Woensdag
08:30 - 18:00
Donderdag
08:30 - 18:00
Vrijdag
08:30 - 18:00
Zaterdag
10:00 - 16:00
Zondag

67% beveelt De Hypotheker Almere-Stad aan.

Doel hypotheekadvies

Aankoop ander huis
Aankoop eerste huis
Oversluiten
Hypotheek verlengen
Verhogen
Overig

49 reviews voor De Hypotheker Almere-Stad

Gesorteerd op
27 juli 2017
aankoop van een ander huis in januari 2017

"Geweldige service"

10
Super persoonlijk. Geen lange wachttijden. Zoeken alles goed uit en prima advies
14 januari 2016
aankoop van een ander huis in augustus 2015

"Fantastisch advies op maat"

10
Fijn gesprek gehad met een zeer kundige adviseur. Hij dacht actief mee en gaf ons een vertrouwd gevoel. Ook in het vervolg traject was niets te veel en kregen wij goed advies. Nu de hypotheek loopt wordt nog steeds alles netjes geregeld en kunnen we altijd bij de Hypotheker terecht!
25 oktober 2015
aankoop van een eerste huis in augustus 2015

"Betrokken,persoonlijk"

8
De medewerkers van de Hypotheker Almere zijn betrokken,vriendelijk en natuurlijk professioneel.
4 september 2015
aankoop van een eerste huis in juni 2015

"Dramatische bereikbaarheid"

1
Orientatiegesprek vriendelijk, had daar wel een goed gevoel over. Echter, toen ik een paar weken later een vraag had, was de adviseur onbereikbaar. 1x mail gehad, dat hij erop zou terugkomen, maar helaas... Hij reageert niet op mail, niet op terugbelverzoeken, helemaal niets! Echt heel slecht!
2 september 2015
aankoop van een eerste huis in augustus 2015

"Goed geadviseerd"

10
Vanaf het begin van het gesprek duidelijk en goed geholpen. Alles snel en goed behandeld er stond 6 tot 8 weken voor de aankoop maar door snel handelen van onze kant en van de Hypotheker binnen 5 weken gerealiseerd .Onze dank aan de adviseur en ****
11 augustus 2015
aankoop van een eerste huis in april 2015

"Heel fijn gesprek en goed advies."

9
De hypotheekadviseur was open, vriendelijk, duidelijk en professioneel.
9 februari 2015
aankoop van een eerste huis in april 2014

"Dramatische dienstverlening"

0
De Hypotheker oogt professioneel tot het moment dat er getekend is. Medewerkers geven niet thuis en op inkomende vragen wordt niet of nauwelijks geantwoord tenzij men eraan kan verdienen. Het gros van de medewerkers werkt parttime of is ziek, zwak, misselijk en daardoor slecht bereikbaar. Administratief blijkt het bedrijf een rommel te zijn en zeker voor de bestaande klanten. E-mails, brieven komen niet aan en terugbel verzoeken werken niet. Alleen nieuwe klanten worden als koning behandeld. Dan leggen ze de rode loper uit, houden ze een parkeerplaats vrij en wordt je op de wenken bedient. Op het moment dat je je niet van de kast naar de muur laat sturen komt je dossier/vraag bij de filiaalhouder. Met commerciële woorden en communicatie sterke vaardigheden weet deze alles op professionele wijze te bagatelliseren. Ik heb veel slechte hypotheek kantoren gezien, maar deze is het bestaansrecht niet waard. Een bedrijf waar nog veel te verbeteren valt.
21 januari 2015
aankoop van een ander huis in december 2014

"Nagenoeg geen reactie's op mail/telefoon."

2
Prettig gesprek gehad, maar stond iets onder druk vanwege de nieuwe regels in 2015. Heb echt meerdere malen gebeld, zonder dat ik een reactie kreeg. Ook op mijn emails kreeg ik geen reactie. Pas toen ik ging vragen om mijn gegevens uit hum computer te halen, werd ik teruggebeld. Dit is meerdere malen gebeurd. Het is zo-wie-zo al vervelend, maar als je nog onder druk staat en je relatie is net stuk, dan is het fijn als je serieus genomen word. Dit gevoel had ik TOTAAL NIET !! Twee weken geleden het "hoofdkantoor" gebeld en klacht neergelegd. Keurige mail ontvangen; ze willen hoor en weder hoor, logisch. Dat is nu twee weken geleden... Ik hoop niet dat ze ook zo werken met de hypotheek, want dan is je hypotheek NIET zo zeker.
10 januari 2015
aankoop van een ander huis in februari 2015

"Moeizaam "

0
Adviseur moeilijk te bereiken, gemaakte afspraken werden niet nagekomen. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor een andere adviseur. Dit heeft voor veel vertraging en stress gezorgd.
17 december 2013
aankoop van een eerste huis in december 2013

"Beetje onduidelijk"

5
Wegens IBBA project bij independer beland, ik had het idee dat ze niet van alle regels op de hoogte waren.
12345volgende

Details

KvK-nummer
39048848
AFM-nummer
12010105
Dienstverleningsdocument – Hypotheek

In de dienstenwijzer staat precies wat de hypotheekadviseur voor je doet en op welke manier. Ook zie je wat hypotheekadvies kost en wat je kunt doen als je een klacht hebt.

 

Deze dienstenwijzer is voor je hypotheek en de eventuele verzekeringen die je hierbij afsluit.


Wij geven advies

Bij je thuis
Bij ons op kantoor
Op je werkplek

Openingstijden

Maandag
08:30 - 18:00
Dinsdag
08:30 - 18:00
Woensdag
08:30 - 18:00
Donderdag
08:30 - 18:00
Vrijdag
08:30 - 18:00
Zaterdag
10:00 - 16:00
Zondag

Adviseurs

Hypotheekadviseur Dhr. K. O'brien
Dhr. K. O'brien

Prijzen

Betalen via uurtarief

Je betaalt alleen voor de gewerkte uren van de adviseur. Hij houdt dit voor jou bij. De adviseur kan jou aangeven hoeveel uur hij minimaal en maximaal kwijt is met het regelen van een hypotheek. Zo kun je zelf een inschatting maken van de kosten.

Werkt de adviseur op basis van een uurtarief of een vast bedrag? Overleg dan met de adviseur welke betalingsvorm het voordeligst is voor jou.

Betalen via vast bedrag

Voor het regelen van een hypotheek betaal je een vast bedrag. Werkt de adviseur ook op basis van een uurtarief? Overleg dan welke betalingsvorm het voordeligst is voor jou.

Verhoging hypotheek
€ 995,-
Nieuwe hypotheek: tot € 999.999,-
€ 2.990,-
Overlijdensrisicoverzekering

Als de hypotheekadviseur een overlijdensrisicoverzekering voor je regelt dan zitten hier kosten aan verbonden. Hieronder staat hoe de adviseur deze kosten in rekening brengt.

Overlijdensrisicoverzekering zit in de vaste prijs
Dit betekent dat de adviseur de kosten voor het regelen van de verplichte overlijdensrisicoverzekering heeft verwerkt in het vaste bedrag. Hiervoor worden verder geen losse kosten berekend.

Onbekend

De hypotheekadviseur heeft niet aangegeven hoe hij de kosten voor het regelen van de verplichte overlijdensrisicoverzekering berekent. Het gemiddelde tarief voor een overlijdensrisicoverzekering is bij de prijsindicatie van dit kantoor opgeteld, omdat dit kantoor de prijs van een overlijdensrisicoverzekering niet heeft geplaatst. 

Staat hier een bedrag?
Als de adviseur een apart bedrag vraagt voor het regelen van je overlijdensrisicoverzekering dan staat dit bedrag hier vermeld.

 

Prijs inbegrepen bij vaste bedragen
Betalen via abonnement

Bij sommige hypotheekadviseurs kun je een abonnement nemen. Als je een abonnement hebt, kijkt de adviseur elk jaar of jouw hypotheek nog bij je past door jouw persoonlijke situatie in kaart te brengen.  De abonnementskosten worden hier per jaar aangegeven.

Wat doet deze adviseur voor dit bedrag?

Compleet hypotheekadvies

De adviseur kan je een volledig advies op maat geven, zonder het aanvragen en afhandelen van je hypotheek.

Aanvraag offerte & afhandelen hypotheek

De adviseur kan alleen de offerte voor je aanvragen en de hele hypotheekaanvraag afhandelen, zonder je advies te hebben gegeven.

Regelen overbrugging of bankgarantie

Een overbruggingshypotheek heb je nodig als je een nieuwe woning hebt gekocht, terwijl je oude huis nog niet is verkocht. Zo’n hypotheek kan deze adviseur voor jou regelen. Bij het kopen van een huis wil de verkoper de garantie dat de hypotheek rondkomt (bankgarantie). Ook dit kan de adviseur regelen.

Hulp bij invullen voorlopige teruggaaf Belastingdienst

Je kunt maandelijks geld terugkrijgen van de Belastingdienst vanwege je hypotheek. Deze adviseur kan je helpen dit aan te vragen.

Hulp bij invullen definitieve aangifte Belastingdienst

Een deel van de kosten die je maakt voor het afsluiten van een hypotheek kun je aftrekken van de belasting. Ook een deel van de hypotheekrente is aftrekbaar. Deze adviseur kan je helpen bij het invullen van de jaarlijkse belastingaangifte.

Jaarlijkse hypotheekcheck

Een keer per jaar bekijkt de adviseur jouw dossier. Hij neemt dan ook contact met je op om te horen of je financiële situatie is gewijzigd. En als het nodig is, maakt hij/zij met jou een afspraak.

Toelichting prijzen
Disclaimer De Hypotheker
Voor ons advies en onze bemiddeling betaalt u bij De Hypotheker een basisbedrag. Het basisbedrag geldt in de meeste gevallen. Afhankelijk van uw persoonlijke situatie kan een ander bedrag gelden. Denk bijvoorbeeld aan de situaties als zelfstandig ondernemerschap, het aanvragen van een starterslening, inbrengen van bestaande verzekeringen in een nieuwe hypotheek, scheiding of BKR codering. Heeft u een serviceabonnement van De Hypotheker, dan zijn de kosten voor een eventuele aanpassing van uw hypotheek lager. Als klant wordt u tijdig geïnformeerd op welk moment u met welke kosten te maken krijgt. Dat bedrag wordt vermeld in de opdracht tot dienstverlening. Tot het moment dat we de opdracht tot dienstverlening overeengekomen zijn, zijn de gesprekken voor rekening van De Hypotheker.
rapport

Gesprek gehad met een adviseur?

Kijk of je goed bent geadviseerd en ontvang direct het gratis adviesrapport.

Vergelijken heeft zin

Zoveel bezoekers vergeleken afgelopen week alle hypotheken op Independer: