Details hypotheekadviseur

Keizer Karelplein 1
6511NC Nijmegen
Telefoonnummer Rabobank
024-3818500

Is dit kantoor van jou? Meld je kantoor dan nu aan!

Rabobank kantoorfoto
Klantcijfer: 7,5

Samenvatting

Prijs
€ 1.975 (indicatie)

Dit kantoor heeft een vaste prijs voor het adviseren en regelen van een nieuwe hypotheek. De prijs die hier staat is gebaseerd op het adviseren over, en het afsluiten van een nieuwe hypotheek met overlijdensrisicoverzekering.

Klik op het tabblad 'Prijzen' voor alle tarieven van dit kantoor.


Klantcijfer

Independer bezoekers geven dit kantoor gemiddeld een 7,5. Dit is het gewogen gemiddelde

De totaalscore bestaat uit een gewogen gemiddelde van reviews en Kwaliteitschecks.

De Kwaliteitschecks tellen voor 75% mee in de totaalscore, de reviews van dit kantoor voor 25%.

uit totaal 18 waarnemingen: 16 reviews en 2 kwaliteitschecks.
Klantcijfer totaal

Dit cijfer is gebaseerd op het gemiddelde cijfer voor de reviews en het gemiddelde cijfer voor de kwaliteit van het hypotheekadviesproces van deze adviseur.

7,5
Kwaliteit adviesproces

Dit cijfer is het gemiddelde van alle cijfers van de Kwaliteitschecks. De Kwaliteitscheck is een uitgebreide vragenlijst waarmee je controleert of de adviseur alle belangrijke onderdelen van het adviesgesprek met jou heeft besproken.

7,4 (2 kwaliteitschecks)

Dit cijfer is het gemiddelde van alle cijfers van de Kwaliteitschecks. De Kwaliteitscheck is een uitgebreide vragenlijst waarmee je controleert of de adviseur alle belangrijke onderdelen van het adviesgesprek met jou heeft besproken.

Reviews

Dit cijfer is het gemiddelde dat alle klanten hebben gegeven voor de dienstverlening van deze adviseur(s).


Wij geven advies

Bij je thuis
Onbekend
Bij ons op kantoor
Onbekend
Op je werkplek
Onbekend

Openingstijden

De openingstijden van dit kantoor zijn bij ons niet bekend.

50% beveelt Rabobank aan.

Beoordeling adviseur

Slecht
0 reviews

Doel hypotheekadvies

Aankoop ander huis
Aankoop eerste huis
Oversluiten
– (0 reviews)
Hypotheek verlengen
– (0 reviews)
Verhogen
Overig

16 reviews voor Rabobank

Gesorteerd op
11 februari 2011
aankoop van een eerste huis in februari 2011

"Duidelijk"

7
Naar mijn idee zijn alle aspecten bij van het afsluiten van een hypotheek aan bod gekomen resulterend in een duidelijk advies.
15 januari 2011
aankoop van een eerste huis in november 2010

"Vriendelijke adviseur."

7
Het was een prettig gesprek en er werd de tijd voor ons genomen.
27 december 2010
aankoop van een ander huis in juni 2009

"Helder advies."

8
Hij speelde goed in op de wensen die ik al in mijn hoofd had. Ik kreeg duidelijk antwoord op mijn vragen en geen onnodige producten die ik niet wilde.
5 december 2010
aankoop van een ander huis in september 2008

"Helder, begrijpelijk advies."

10
Op basis van goede betaalbaarheidsanalyse en persoonlijke wensen heb ik een zeer goed advies en een passende oplossing gevonden. Goed meegedacht, echt maatwerk oplossing die ik bij andere adviseurs niet kreeg aangeboden.
31 oktober 2010
afsluiten van een hypotheek in oktober 2010

"Super heldere uitleg."

8
Heldere uitleg over huidige hypotheek, overstap naar banksparen, onze pensioensituatie, dat de overlijdensrisicoverzekering niet nodig was, vriendelijke bejegening, etc
29 augustus 2010
aankoop van een eerste huis in juni 2010

"Gedegen, transparant maar tegelijk ook glad."

7
We hebben het advies enerzijds als gedegen, transparant, open en eerlijk ervaren. Mede door het gladde voorkomen en het snelle praten van adviseur, bleven erbij ons tegelijk ook tegelijk twijfels bestaan. Door het snelle praten erg vermoeiend.
2 mei 2010
aankoop van een ander huis in maart 2005

"Zaak van geduld."

5
We moesten lang wachten op antwoord,als we vragen hadden.
26 februari 2010
verhogen van de hypotheek in september 2009

"Zeer beperkt standaard advies"

0
Weinig mogelijkheid of bereidheid om moeite te doen een vorm van hypotheek te vinden die bij mij past. Daarbij ook geen interesse in mijn onvrede over de huidge polis destijds bij de Rabobank. Zeer beperkt klantgericht, wat zich voortzette bij de manager particulieren van kantoor Keizer Karelplein die ik vanwege mijn onvrede met zeer veel moeite uiteindelijk te spreken kreeg. Het geheel heeft mij een zeer ontevreden gevoel en stress over mijn hypotheek bij de Rabobank gegeven, die ik daarom tegen zeer hoge, en deels ondoorzichtelijke, kosten heb overgesloten naar een andere bank. Ik ben blij dat mijn hypotheek niet meer bij de Rabobank heb.
26 februari 2010
aankoop van een ander huis in september 2009

"Zeer onduidelijke voorlichting."

0
Ik raad iedereen dit kantoor af. Naast dat ik eerder van deze bank onjuiste voorlichting heb gekregen over de polis (het bleek later een zgn. woekerpolis te zijn), heb ik vervolgens nooit goed advies gehad over hoe hiermee om te gaan. Ook heb ik nooit enige vorm van excuses gekregen, terwijl ik meerdere gesprekken over mijn polis heb gehad bij de Rabobank. Verder was men zeer beperkt bereid mee te denken over de mogelijkheden m.b.t. mijn woonwensen.
27 oktober 2009
aankoop van een ander huis in oktober 2009

"Goed, duidelijk, betrouwbaar"

8
Goed, gedegen advies. Duidelijk naar ons gecommuniceerd. Adviseur straalt betrokkenheid, goede kennis van zaken en betrouwbaarheid uit. Wij waren zeer tevreden.
12volgende

Details


Wij geven advies

Bij je thuis
Onbekend
Bij ons op kantoor
Onbekend
Op je werkplek
Onbekend

Openingstijden

De openingstijden van dit kantoor zijn bij ons niet bekend.


rapport

Gesprek gehad met een adviseur?

Kijk of je goed bent geadviseerd en ontvang direct het gratis adviesrapport.

Vergelijken heeft zin

Zoveel bezoekers vergeleken afgelopen week alle hypotheken op Independer: