Klantenservice Overlijdensrisicoverzekeringen

Wij vinden het belangrijk dat je goed, snel en klantgericht wordt geholpen als je vragen of hulp nodig hebt. Daarom hebben wij een eigen klantenservice. Onze medewerkers zijn allemaal intern opgeleid en beschikken over een grote kennis van alle producten die je op onze site aantreft. Wij zijn je graag van dienst.

5 veelgestelde vragen

Vijf veelgestelde vragen over je overlijdensrisicoverzekering. Staat je vraag er niet tussen? Vul je vraag in in het zoekveld op onze website (rechtsboven) of bel met één van onze experts.

  1. Wat is het verschil met een uitvaartverzekering?

  2. Welk bedrag moet ik verzekeren?

  3. Ik ben gestopt met roken. En nu?

  4. Welke vormen overlijdensrisicoverzekering zijn er?

  5. Hoe moet ik mijn overlijdensrisicoverzekering opzeggen?

Telefoon 035 - 626 57 80

Independer is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur.
(Met uitzondering van feestdagen)

Stel je vraag online

Liever online iets vragen aan onze experts? Stel je vraag per e-mail of stuur ons een bericht op Facebook of Twitter. We helpen je graag!

Bezoekadres

Snelliuslaan 10,
1222 TE  Hilversum (routebeschrijving)
Postadres: Postbus 1632,  1200 BP Hilversum


 

Volg ons voor handige tips + laatste nieuws

Weten wanneer premies stijgen, wanneer je mag annuleren bij actuele reissituaties of wat de laatste regels zijn rondom dekkingen? Je weet het direct als je Independer volgt op Twitter, Facebook of Google+

Ervaringen uitwisselen met andere consumenten? Deel wat jou bezighoudt op ons Independer Forum en discussieer hier verder! Op het Independer Weblog vind je al het laatste nieuws en achtergrondartikelen.

Independer streeft naar een uitmuntende service

Wij vinden dat klanten recht hebben op een uitstekende service. Daarom meten wij voortdurend hoe klanten onze dienstverlening ervaren en vragen wij doorlopend om feedback. Meer dan de helft van onze klanten geeft ons een 9 of 10 voor onze dienstverlening. Daar zijn wij trots op. Tegelijkertijd willen wij onze service nog verder verbeteren zodat het aantal zeer tevreden klanten nog verder gaat toenemen.

Niet tevreden over onze dienstverlening?

Wij doen ons uiterste best je een zeer goede service te verlenen. Toch kan er natuurlijk iets fout gaan. Ook dan proberen wij het probleem zo snel en goed mogelijk op te lossen. Wij hebben speciaal hiervoor een servicemedewerker in dienst. Stuur ons in dat geval je klacht via het klachtformulier. Jouw klacht wordt daarna meteen toegewezen aan een specialist. Deze neemt uiterlijk binnen twee werkdagen telefonisch contact met je op om de klacht door te nemen. Dan weten we zeker dat we je goed hebben begrepen. Hij laat je weten hoe lang het ongeveer zal duren om jouw klacht op te lossen. Mocht je klacht door Independer niet naar tevredenheid worden opgelost, dan kun je terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

Risicoverzekering Op Maat

Eerlijke premies voor mensen met diabetes

Een unieke samenwerking met Diabetesvereniging Nederland

 

Zij gingen je voor

Zoveel bezoekers zochten afgelopen maand een overlijdensrisicoverzekering  

Om je beter van dienst te zijn maakt Independer gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid.