"gemak, goede voorwaarden maar kan sneller"
21 februari 2020 | Loes

Tijdens onze aanvraag werden wij door 3 verschillende medewerkers op opeenvolgende dagen gebeld dat er een document opnieuw moest worden aangeleverd. Dit had de eerste medewerker toch direct door kunnen zeggen? Hierdoor extra vertraging opgelopen. Ook was onze aanvraag niet terug te vinden in het systeem bleek op ons oude adres te staan. Dit al 2 keer eerder doorgegeven. Ook werd ons gezegd dat we uiterlijk woensdag iets zouden horen, op woensdag werd dit weer veranderd naar uiterlijk volgende week. Dit is niet prettig om te horen, lijkt dan of er een standaard riedeltje wordt afgedraaid.. Medewerkers waren wel vriendelijk en behulpzaam. Fijn dat alles online in te leveren is. Uiteindelijk goed gekomen tegen gunstige voorwaarden. Kortom betrouwbaar en vriendelijk maar qua efficiƫntie is er nog wat winst te behalen. Laat alle documenten door 1 persoon controleren zodat niet 3 mensen hetzelfde werk zitten te doen en de aanvraag zodoende vertraging oploopt.

Score
7,6
Prijs-kwaliteit
8,0
Klantenservice
7,3
Gemak
9,0
Snelheid
6,0


"Zeer tevreden"
14 februari 2020 | Anoniem

Goed te woord gestaan en snelle afhandeling. Verder makkelijk digitaal aanleveren van de benodigde documenten

Score
8,7
Prijs-kwaliteit
9,0
Klantenservice
8,3
Gemak
9,0
Snelheid
9,0
Informatieverstrekking
8,0


"Flash Freo!"
13 februari 2020 | Elwim

Al is het nu een drukke tijd bij Freo en anderen, is alles snel afgehandeld. Doordat ik zelf niet goed heb gelezen en een document verkeerd heeft geupload, moest ik dat ene document weer uploaden. De volgende dag was alles rond. All done in a flash!

Score
10,0
Prijs-kwaliteit
10,0
Klantenservice
10,0
Gemak
10,0
Snelheid
10,0
Informatieverstrekking
10,0


"Goed"
08 februari 2020 | Anoniem

Ik vond alles goed, het was prima.

Score
10,0
Prijs-kwaliteit
10,0
Klantenservice
10,0
Gemak
10,0
Snelheid
10,0
Informatieverstrekking
10,0


"Correcte en vlotte behandeling zonder verborgen eisen."
06 februari 2020 | Rudolf Korswagen

Eerst probeerde ik een Doorlopend Krediet aan te vragen. Vanwege mijn leeftijd (66) kan dat nu al niet meer terwijl ik toch nog zeker 15 jaar wil blijven leven. Daarna een Persoonlijke Lening voor 2 jaar aangevraagd. Afhandeling was correct en vriendelijk en ging vlot. Het geld is op mijn bankrekening gestort. Informatie was zeer duidelijk.

Score
9,0
Prijs-kwaliteit
8,0
Klantenservice
9,0
Gemak
10,0
Snelheid
9,0


"Snelle duidelijkheid over een lening"
29 januari 2020 | Anoniem

Tussen aanvraag, alle gegevens indienen ( kan eenvoudig digitaal) en beschikken over geld duurt ongeveer een week. En het kan zelfs sneller als je als klant alles in 1 keer goed doet.

Score
9,1
Prijs-kwaliteit
8,0
Klantenservice
9,5
Snelheid
9,0
Informatieverstrekking
10,0


"Prima. Doorlooptijd aanvraag kan sneller. Website FREO is informatief"
21 januari 2020 | Anoniem

Doorlooptijd aanvraag lening duurde langer dan bij DEFAM. Voor de rest alles prima. De website van van "mijn" FREO is informatiever dan DEFAM. Bij extra aflossen, zie je direct het effect op het huidige saldo van de lening en de totale resterende schuld inclusief rente, hetgeen uitnodigd tot extra aflossen.

Score
9,1
Prijs-kwaliteit
10,0
Klantenservice
9,3
Snelheid
8,0


"Behulpzaam aan de telefoon."
17 januari 2020 | Kuijzer

Ik zou Freo aanraden. Ze maken waar wat ze zeggen. Snel en vriendelijk

Score
7,7
Prijs-kwaliteit
7,0
Klantenservice
8,3
Gemak
8,0
Snelheid
8,0
Informatieverstrekking
7,0


"lenen"
12 januari 2020 | Anoniem

Freo, een prettige en betrouwbare instantie

Score
8,5
Prijs-kwaliteit
9,0
Klantenservice
8,5
Gemak
8,0
Snelheid
8,0
Informatieverstrekking
9,0


"Goed en snel geregeld"
27 december 2019 | Anoniem


Score
7,8
Prijs-kwaliteit
8,0
Klantenservice
8,0
Gemak
8,0
Snelheid
7,0

powered by Independer