Klantenservice Reisverzekering

Wij vinden het belangrijk dat je goed, snel en klantgericht wordt geholpen als je vragen, advies of hulp nodig hebt. Daarom hebben wij een eigen klantenservice. Onze medewerkers zijn allemaal intern opgeleid en beschikken over een grote kennis van alle producten die je op onze site aantreft. Wij zijn je graag van dienst.

5 veelgestelde vragen

Vijf veelgestelde vragen over je reisverzekering. Staat je vraag er niet tussen? Vul je vraag in in het zoekveld op onze website (rechtsboven) of bel met één van onze reisexperts.

  1. Welke dekking kan ik kiezen?

  2. Welke landen vallen onder de Europadekking en welke onder de werelddekking?

  3. Zijn mijn kinderen meeverzekerd?

  4. Hoe kan ik een schade melden?

  5. Hoe zit het met de medische kosten in het buitenland?

Telefoon: 035 - 626 55 44

Independer is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 21.00 uur en op zaterdag en zondag van 9:30 tot 18:00 uur. Met uitzondering van feestdagen.

Stel je vraag online

Liever online iets vragen aan onze experts? Stel je vraag per e-mail of stuur ons een bericht op Facebook of Twitter. We helpen je graag en doen ons uiterste best je zo snel mogelijk een antwoord te geven.

Bezoekadres

Snelliuslaan 10
1222 TE  Hilversum (routebeschrijving)
Postadres: Postbus 1632,  1200 BP Hilversum

24 x 7 verzekeren

Je kunt in de meeste gevallen direct online een reisverzekering op onze site afsluiten, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Je krijgt direct een bevestiging per e-mail dat je bent geaccepteerd. 


 

Volg ons voor handige tips + laatste nieuws

Weten wanneer premies stijgen, wanneer je mag annuleren bij actuele reissituaties of wat de laatste regels zijn rondom dekkingen? Je weet het direct als je Independer volgt op Twitter, Facebook of Google+

Ervaringen uitwisselen met andere consumenten? Deel wat jou bezighoudt op ons Independer Forum en discussieer hier verder! Op het Independer Weblog vind je al het laatste nieuws en achtergrondartikelen.

Klacht over Independer

Ben je niet tevreden over de dienstverlening van Independer? Dan kun je een klacht bij ons indienen door het klachtformulier in te vullen. Je klacht wordt daarna meteen toegewezen aan een medewerker die de klacht verder behandelt. Die persoon neemt binnen twee werkdagen telefonisch contact met je op en laat je weten hoe lang het ongeveer zal duren om je klacht af te handelen. Als de klacht door Independer niet naar tevredenheid wordt opgelost dan kun je nog terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

 

Niet tevreden over onze dienstverlening?

Wij doen ons uiterste best je een zeer goede service te verlenen. Toch kan er natuurlijk iets fout gaan. Ook dan proberen wij het probleem zo snel en goed mogelijk op te lossen. Wij hebben speciaal hiervoor een servicemedewerker in dienst. Stuur ons in dat geval je klacht via het klachtformulier. Je klacht wordt daarna meteen toegewezen aan een specialist. Deze neemt uiterlijk binnen twee werkdagen telefonisch contact met je op om de klacht door te nemen. Dan weten we zeker dat we je goed hebben begrepen. Hij laat je weten hoe lang het ongeveer zal duren om je klacht op te lossen. Mocht je klacht door Independer niet naar tevredenheid worden opgelost, dan kun je terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

WUA Logo

Beste vergelijkingssite reisverzekering!

In oktober 2013 bleek Independer de beste vergelijkingssite reisverzekeringen uit onderzoek van WUA!

Zij gingen u voor

Zoveel bezoekers zochten afgelopen maand op Independer naar een reisverzekering  

Om je beter van dienst te zijn maakt Independer gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid.