Details Tandheelkundig centrum

Ammunitiehaven 317
2511 XL 's-Gravenhage
Telefoonnummer De Jordaan Mondzorg
070-3602023
Deel dit met anderen
Klantcijfer: 6,15 reviews

Details

Type praktijk
Tandheelkundig centrum
Aanname nieuwe patiënten
Klantcijfer
Afstand
minder dan 1 km
Toegankelijk voor minder valide patiënten

Toegankelijk voor minder valide patiënten

Hiermee bedoelen we dat de praktijk goed toegankelijk is voor rolstoelgebruikers en mensen die slecht ter been zijn. Denk hierbij aan een oprit bij de trap of een lift.

Spoedbehandeling
Onbekend
Gesproken talen in de praktijk
Nederlands, Engels

Openingstijden

Maandag
onbekend
Dinsdag
onbekend
Woensdag
onbekend
Donderdag
onbekend
Vrijdag
onbekend
Zaterdag
onbekend
Zondag
onbekend

Deze praktijk over zichzelf

  • Telefonisch goed bereikbaar
  • Ruime openingstijden
  • Klantvriendelijk

Specifieke doelgroepen

Onder specifieke doelgroepen verstaan we angstige patiënten, kinderen en gehandicapten. Voor deze praktijk is bij ons niet bekend of zij een of meer van deze doelgroepen behandelen.

Behandelteam

Tandartsen
1
Mondhygiënisten
3
Orthodontisten
0
Tandprothetici
0
Gediplomeerd assistenten
1
Bekijk details behandelteam

Praktijkorganisatie

Garantieregeling

Garantie

Garantie wordt vooral gegeven op producten als kronen en bruggen, implantaten en protheses. Een tandarts is echter niet verplicht garantie te geven. Kijk op de website van deze praktijk of bel voor meer informatie.

Externe klachtencommissie

Externe klachtencommissie

Als een praktijk is aangesloten bij een externe klachtencommissie betekent dit dat jij als patiënt een formele klacht kan indienen. Of zij helpen met bemiddeling.

De meest voorkomende klachtencommissies zijn:

  • KNMT klachtencommissie. KNMT staat voor Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde en is een beroepsvereniging.
  • ANT klachtencommissie. ANT staat voor Associatie Nederlandse Tandartsen en is ook een beroepsvereniging.
  • NVIJ klachtencommissie. NVIJ staat voor Nederlandse vereniging van Instellingen voor Jeugdtandzorg.
  • ONT klachtencommissie. ONT staat voor Organisatie van Nederlandse Tandprothetici.
  • KCP klachtencommissie. KCP staat voor Landelijke Klachtencommissie Paramedici eerstelijn.
ANT
Klachtenprocedure op website
Regelmatige kwaliteitstoetsing

Kwaliteitstoetsing

Er zijn verschillende vormen van een kwaliteitstoetsing:

  • Officiële Visitatie. Dit betekent dat de praktijk getoetst is door collega's van andere praktijken, erkend door de beroepsorganisatie.
  • Audit. Hierbij wordt de praktijk getoetst door derden.
  • Patiënttevredenheidsonderzoek
Keurmerk
KRM,

KRM

Het KRM staat voor KwaliteitsRegister Mondhygiënisten. Alle mondhygiënisten die bij het KRM zijn aangesloten voldoen aan de kwaliteitseisen van de beroepsgroep en verbeteren doorlopend hun vakkennis.

KRT

KRT

Het KRT staat voor Kwaliteitsregister Tandartsen. Het KRT maakt de kwaliteit van de tandartsen inzichtelijk. Tandartsen die zijn aangesloten bij het KRT beloven de praktijkrichtlijnen na te leven en doorlopend hun vakkennis bijhouden en verbeteren.

60% beveelt De Jordaan Mondzorg aan

De Jordaan Mondzorg scoort gemiddeld een 6,1. Dit is het gemiddelde cijfer uit 5 reviews.
Goed
0 reviews
Matig
0 reviews
Slecht
0 reviews
Totaalscore
6,1

Totaalscore

Dit is het gemiddelde cijfer dat bezoekers deze praktijk geven. Patiënten beoordelen de praktijk op verschillende aspecten zoals aandacht, deskundigheid en resultaat.

Over de praktijk algemeen
5,8
Telefonische bereikbaarheid
6,0
Snelheid afspraak
7,0
Klantvriendelijkheid
5,8
Hygiëne
6,0
Over de tandarts
5,2
Deskundigheid
6,2
Tijd en aandacht
6,2
Omgaan met angstige patiënten
5,5
Omgang met kinderen
1,0
Vermijden onnodige pijn
7,0
Spreekt begrijpelijk Nederlands
ja
100%
Over de behandeling
6,6
Meebeslissen over behandeling
7,0
Informatie over behandeling
6,6
Resultaat behandeling
6,2
Informatie vooraf over de kosten
ja
50%

16 maart 2016

Anoniem

Soort behandeling:

Controle

"Onprofessioneel slechte presentatie"

1,3Bij mijn eerste (en enige) bezoek daar gebombardeerd met irrelevante vragen zoals, of ik werk, waar ik werk, of ik met de auto kom, met de fiets of het openbaar vervoer. Ik heb de vragen niet beantwoord en gelijk gevraagd wat het nut en relevantie van al die vragen zijn. Mij werd verteld dat het nodig is voor de behandeling. Het leek alsof men mij daar niet wilde hebben. Gelijk erna gaf de arts aan mij daar niet te willen hebben omdat ik de vragen niet wil beantwoorden en omdat er geen klik is. Na een mondelinge klacht bij de receptie kwam de tandarts uit zijn kamer en heeft mij gesommeerd de zaak te verlaten omdat ik een last zou zijn. Ook werd er gedreigd met het bellen van de politie. Waarvoor weet ik niet. Tot zover ik weet is klagen over een behandeling geen overtreding of misdrijf. Het lijkt alsof men daar met duistere zaken bezighoudt in een achterkamer ofzo. De tandarts stonk ook naar wiet. Ik raad het niemand aan.
Vond je deze review nuttig?Ja (0)|Nee (0)

19 oktober 2015

Anoniem

Soort behandeling:

Kroon of brug

"'probeer het maar bij een andere'"

1,2Een tandarts die geen kronen kan plaatsen maar het je wel wil aansmeren. Ik verwacht niks anders dan een perfecte kroon daar betaal ik immers voor. De kroon was elke keer te groot of paste niet in me gebit omdat deze overduidelijk anders was dan me andere kiezen. Tot 3x toe een verkeerde kroon 1x een controle 1x een intake voor de kroon. Ben dus 5x op bezoek geweest maar uiteindelijk niks opgeschoten. Uiteindelijk kwam er met het geniale ingeving om mij door te verwijzen naar een andere tandarts erg zwak. Ik kom hier nooit meer terug het liefs had ik haar zelf ook naar de tandarts verwezen omdat ik na 5x 3uur verlof te nemen haar gebit wilde bewerken. telefoniste heeft een chronisch ochtendhumeur. Maar die duur wat langer dan de ochtend alleen. Geen prettige tandarts zeker geen aanrader. Erg zonde van de Jordaan was in het begin een prettige tandarts. In mijn kring zijn hier al 5 uitgeschreven. Al met al zoek en gij zult vinden maar niet hier.
Vond je deze review nuttig?Ja (2)|Nee (2)

24 oktober 2014

Anoniem

Soort behandeling:

Controle

"Erg prettige arts!"

9,9Erg deskundige en prettige medewerkers. Zowel de tandarts als de mondhygiënisten. Duidelijke offerte voordat er een afspraak wordt gepland en men houdt rekening met je specifieke wensen. Ook erg prettig dat er ook in de avond mogelijkheden zijn voor afspraken!
Vond je deze review nuttig?Ja (0)|Nee (5)

Meer reviews

60% beveelt De Jordaan Mondzorg aan

De Jordaan Mondzorg scoort gemiddeld een 6,1. Dit is het gemiddelde cijfer uit 5 reviews.
Goed
0 reviews
Matig
0 reviews
Slecht
0 reviews
Totaalscore
6,1

Totaalscore

Dit is het gemiddelde cijfer dat bezoekers deze praktijk geven. Patiënten beoordelen de praktijk op verschillende aspecten zoals aandacht, deskundigheid en resultaat.

Over de praktijk algemeen
5,8
Telefonische bereikbaarheid
6,0
Snelheid afspraak
7,0
Klantvriendelijkheid
5,8
Hygiëne
6,0
Over de tandarts
5,2
Deskundigheid
6,2
Tijd en aandacht
6,2
Omgaan met angstige patiënten
5,5
Omgang met kinderen
1,0
Vermijden onnodige pijn
7,0
Spreekt begrijpelijk Nederlands
ja
100%
Over de behandeling
6,6
Meebeslissen over behandeling
7,0
Informatie over behandeling
6,6
Resultaat behandeling
6,2
Informatie vooraf over de kosten
ja
50%

Alle reviews

Gesorteerd op
Je ziet hieronder alleen de geschreven

Geschreven reviews

Als je een tandarts, orthodontist, mondhygiënist of tandprotheticus beoordeelt, kan je een cijfer voor verschillende onderwerpen geven én een geschreven mening. Helaas hebben wij in het verleden niet bij elke beoordeling een mening ontvangen. Daardoor kan het zijn dat we minder geschreven reviews kunnen tonen dan het aantal waar het gemiddelde klantcijfer op gebaseerd is.

reviews

16 maart 2016

Soort behandeling:

Controle

"Onprofessioneel slechte presentatie"

1,3Bij mijn eerste (en enige) bezoek daar gebombardeerd met irrelevante vragen zoals, of ik werk, waar ik werk, of ik met de auto kom, met de fiets of het openbaar vervoer. Ik heb de vragen niet beantwoord en gelijk gevraagd wat het nut en relevantie van al die vragen zijn. Mij werd verteld dat het nodig is voor de behandeling. Het leek alsof men mij daar niet wilde hebben. Gelijk erna gaf de arts aan mij daar niet te willen hebben omdat ik de vragen niet wil beantwoorden en omdat er geen klik is. Na een mondelinge klacht bij de receptie kwam de tandarts uit zijn kamer en heeft mij gesommeerd de zaak te verlaten omdat ik een last zou zijn. Ook werd er gedreigd met het bellen van de politie. Waarvoor weet ik niet. Tot zover ik weet is klagen over een behandeling geen overtreding of misdrijf. Het lijkt alsof men daar met duistere zaken bezighoudt in een achterkamer ofzo. De tandarts stonk ook naar wiet. Ik raad het niemand aan.
Vond je deze review nuttig?Ja (0)|Nee (0)

19 oktober 2015

Soort behandeling:

Kroon of brug

"'probeer het maar bij een andere'"

1,2Een tandarts die geen kronen kan plaatsen maar het je wel wil aansmeren. Ik verwacht niks anders dan een perfecte kroon daar betaal ik immers voor. De kroon was elke keer te groot of paste niet in me gebit omdat deze overduidelijk anders was dan me andere kiezen. Tot 3x toe een verkeerde kroon 1x een controle 1x een intake voor de kroon. Ben dus 5x op bezoek geweest maar uiteindelijk niks opgeschoten. Uiteindelijk kwam er met het geniale ingeving om mij door te verwijzen naar een andere tandarts erg zwak. Ik kom hier nooit meer terug het liefs had ik haar zelf ook naar de tandarts verwezen omdat ik na 5x 3uur verlof te nemen haar gebit wilde bewerken. telefoniste heeft een chronisch ochtendhumeur. Maar die duur wat langer dan de ochtend alleen. Geen prettige tandarts zeker geen aanrader. Erg zonde van de Jordaan was in het begin een prettige tandarts. In mijn kring zijn hier al 5 uitgeschreven. Al met al zoek en gij zult vinden maar niet hier.
Vond je deze review nuttig?Ja (2)|Nee (2)

24 oktober 2014

Soort behandeling:

Controle

"Erg prettige arts!"

9,9Erg deskundige en prettige medewerkers. Zowel de tandarts als de mondhygiënisten. Duidelijke offerte voordat er een afspraak wordt gepland en men houdt rekening met je specifieke wensen. Ook erg prettig dat er ook in de avond mogelijkheden zijn voor afspraken!
Vond je deze review nuttig?Ja (0)|Nee (5)

18 maart 2014

Soort behandeling:

Wortelkanaalbehandeling

"perfect"

9,0Niets dan lof over de behandeling, kan "de Jordaan" bij iedereen aanbevelen. Ik geef geen "tienen" vandaar dat ik op het cijfer 9 ben blijven steken.
Vond je deze review nuttig?Ja (2)|Nee (4)

8 januari 2013

Soort behandeling:

Wortelkanaalbehandeling

"Een Voorbeeld Tandarts!"

9,3Goede en duidelijke communicatie met de tandarts (E.Ninary), dit ook tijdens de behandeling. Je krijgt keurige informatie tijdens de behandeling. Je kan mee beslissen. Ze luistert naar je. Neemt de tijd voor je, om de best mogelijke en pijnvrije behandeling af te leveren.
Vond je deze review nuttig?Ja (9)|Nee (2)

Tarieven

De tarieven voor 2016 zijn weer vastgesteld door de overheid. Dit wil echter niet zeggen dat je overal hetzelfde betaalt. De prijzen zijn vastgesteld per prestatiecode, maar welke codes er allemaal binnen een behandeling vallen verschilt per tandarts. Hierdoor kan het nog steeds lonen om bij meer uitgebreide behandelingen offertes te vergelijken.


Bekijk de tandartstarieven van 2016

Vergoedingen

Selecteer je zorgverzekering en je (aanvullende) tandartsverzekering. Wij tonen je dan gelijk wat deze verzekeraar aan tandartskosten dekt.

Tandartsen (1)

Specialisme
Mevr. E Ninary

Mondhygiënisten (3)

Specialisme
Mevr. JC Jordaan
Mevr. S. Torabi
Mevr. E. Alberts

Behandelaanbod

Periodieke controle

Periodieke controle

Bij een periodieke controle wordt het gebit op gaatjes en eventuele tandvleesontstekingen gecontroleerd. Soms wordt er een foto gemaakt of het gebit gereinigd. Ook als je een beugel hebt, heb je regelmaat een controle om je beugel bij te stellen en te controleren.  

Preventie

Preventie

Preventieve tandheelkunde richt zich op het voorkomen van gaatjes en tandvleesproblemen. Dit kan door de tandarts gedaan worden, maar ook door de mondhygiënist of de preventieassistente.  

Gebitsreiniging

Gebitsreiniging

Tijdens een gebitsreiniging wordt tandplak en tandsteen verwijderd en de tanden gepolijst. Hiervoor kan je naar een mondhygiënist gedaan, maar ook tandartsen of preventieassistentes reinigen het gebit.  

Röntgenfoto's

Röntgenfoto’s

Als de tandarts niet goed de conditie van het gebit met het blote oog kan zien, maakt hij een röntgenfoto. Om zo de gezondheid van het gebit, maar ook de wortels en de kaak te kunnen bekijken.  

Vullingen

Vullingen

Als er een gaatje in een tand of kies zit, of er is een stuk afgebroken, krijg je een vulling. Een vulling repareert de kies, maar voorkomt ook dat de tand verder bederft en het pijn doet.  

Kronen en bruggen

Kronen en bruggen

Een kroon is een kapje van metaal of porselein die op een beschadigde tand of kies wordt gezet. Hiermee wordt de eigen tand of kies beschermd en geeft het meer stevigheid. Een brug vervangt een ontbrekende tand of kies en bestaat uit een kunsttand en twee kronen op de eigen tanden of kiezen die naast de open plek zitten.  

Trekken van tanden en kiezen

Trekken van tanden en kiezen

Als een tand of kies niet meer te redden is of andere tanden in de weg zit, wordt deze getrokken. Meestal doet de tandarts dit zelf.  

Wortelkanaalbehandelingen

Wortelkanaalbehandelingen

Als de zenuwen of bindweefsel in de wortel van een kies ontstoken raken, is een wortelkanaalbehandeling nodig. Om zo de ontsteking te verwijderen.  

Implantaten

Implantaten

Een implantaat is een kunstwortel, die in de kaak wordt vastgezet. Hierop kan een kroon, brug of (gedeeltelijk) kunstgebit geplaatst worden.  

Gedeeltelijke kunstgebitten

Gedeeltelijke kunstgebitten

Als een aantal tanden of kiezen missen, kan er gekozen worden voor een partiële prothese, ofwel een gedeeltelijk kunstgebit. Dit zorgt ervoor dat andere tanden niet schreef gaan groeien en het ziet er ook beter uit.  

Volledige kunstgebitten

Volledige kunstgebitten

Een kunstgebit is een uitneembare prothese om ontbrekende tanden en kiezen te vervangen.  

Klikgebitten

Klikgebitten

Een klikgebit is een prothese die op implantaten in de kaak vastgeklikt wordt. Het is nog wel uitneembaar maar zit steviger dan een gewoon kunstgebit.  

Chirurgische ingrepen

Chirurgische ingrepen

Chirurgische ingrepen bij de tandarts zijn onder meer het (moeizaam) trekken van verstandskiezen en wortelpuntoperaties. Ook kan het zijn dat een tand of kies teruggeplaatst moet worden.  

Tandvleesbehandelingen

Tandvleesbehandelingen

Er zijn verschillende tandvleesbehandelingen om de conditie van het tandvlees te verbeteren of om de conditie op peil te houden. Veel tandvleesbehandelingen kunnen door zowel de tandarts, mondhygiënist als preventieassistente gedaan worden.  

Kaakgewrichtsbehandelingen

Kaakgewrichtsbehandelingen

Het kaakgewricht is het gewricht dat de onderkaak verbindt met de schedel en zorgt ervoor dat je kunt kauwen, spreken en slikken. Als je klachten hebt aan het kaakgewricht kan je bij sommige tandartsen terecht. Iemand die kaakgewrichtsproblemen behandelt noemen we ook wel een gnatoloog.  

Beugels

Beugels

Beugels kunnen voor verschillende problemen geplaatst worden. Wanneer tanden schreef staan, er teveel of te weinig ruimte is of als de kiezen niet goed op elkaar staan.  

Anti-snurkbeugels

Anti-snurkbeugels

Een anti-snurkbeugel wordt gebruikt om snurken en milde slaapapneu te behandelen.  

Angstbehandelingen

Angstbehandelingen

Sommige tandartsen zijn gespecialiseerd in patiënten met extreme angst. Zij nemen extra lang de tijd voor de patiënt en kunnen eventueel kalmerende middelen toedienen, zoals lachgas of zelfs onder narcose. Hierdoor kunnen zij de behandeling op een volledige pijnloze manier uitvoeren.  

Cosmetische tandheelkunde

Cosmetische tandheelkunde

Bij cosmetische tandheelkunde gaat het vooral om het mooier maken van het gebit. Hieronder valt onder andere bleken, witte vullingen en facings.  

Mediquest

MediQuest verzamelt en analyseert alle gegevens en reviews van de praktijken. Zo maken zij de kwaliteit van mondzorg inzichtelijk.

Zij gingen je voor

Zoveel bezoekers hebben al een review geplaatst! Geef ook je mening!

Om je beter van dienst te zijn maakt Independer gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid.