Klantenservice Independer (7 dagen per week open)

Wij vinden het belangrijk dat je goed, snel en klantgericht wordt geholpen als je vragen, advies of hulp nodig hebt. Daarom hebben wij een eigen klantenservice. Onze medewerkers zijn allemaal intern opgeleid en beschikken over een grote kennis van alle producten die je op onze site aantreft. Wij zijn je graag van dienst - ook op zaterdag en zondag.

Click here for English

Heb je een vraag?

We hebben heel veel informatie op onze website staan. De gemakkelijkste manier om te vinden wat je zoekt is door in het zoekveld je vraag te stellen. Je vind het zoekveld op elke pagina op onze website rechtsbovenin.

Vind je toch niet wat je zoekt? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Bel ons op 035 - 626 55 44

Wij staan voor je klaar op 
maandag t/m vrijdag: 8.00 - 21.00 uur
zaterdag en zondag: 9.30 - 18.00 uur

Op feestdagen genieten ook wij lekker van een vrije dag.

Stuur ons een appje

Afdeling

Telefoonnummer Whatsapp

Autoverzekeringen 06 - 82 84 62 44
Woon-, reis- en zorgverzekeringen 06 - 82 65 87 41

Stel je vraag online

Liever online iets vragen aan onze experts? Stel je vraag per e-mail of stuur ons een bericht op Facebook of Twitter. We helpen je graag!

Bezoekadres

Snelliuslaan 10
1222 TE  Hilversum (routebeschrijving)

Postadres:
Postbus 1632
1200 BP Hilversum

24 x 7 verzekeren

Je kunt in de meeste gevallen direct online een verzekering op onze site afsluiten, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Je krijgt dan direct bevestiging per e-mail dat je bent geaccepteerd en je kunt je huidige verzekering direct eenvoudig opzeggen.

Schade melden

Je kunt je schade bij ons melden op 035 - 751 5020. Hiervoor gelden dezelfde openingstijden als hierboven, wij zijn alleen niet op zondag bereikbaar. Schade kun je ook melden door een e-mail te sturen naar schade@independer.nl. Autoschade kun je ook online bij ons melden via Mijn Independer.


 

Volg ons voor handige tips + laatste nieuws

Weten wanneer premies stijgen, wanneer je mag annuleren bij actuele reissituaties of wat de laatste regels zijn rondom dekkingen? Je weet het direct als je Independer volgt op Twitter, Facebook of Google+

Ervaringen uitwisselen met andere consumenten? Deel wat jou bezighoudt op ons Independer Forum en discussieer hier verder! Op het Independer Weblog vind je al het laatste nieuws en achtergrondartikelen.

Klacht over Independer

Ben je niet tevreden over de dienstverlening van Independer? Dan kun je een klacht bij ons indienen door het klachtformulier in te vullen. Je klacht wordt daarna meteen toegewezen aan een medewerker die de klacht verder behandelt. Die persoon neemt binnen twee werkdagen telefonisch contact met je op en laat je weten hoe lang het ongeveer zal duren om je klacht af te handelen. Als de klacht door Independer niet naar tevredenheid wordt opgelost dan kun je nog terecht bij het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (Kifid).

 

Independer streeft naar een uitmuntende service

Wij vinden dat klanten recht hebben op een uitstekende service. Daarom meten wij voortdurend hoe klanten onze dienstverlening ervaren en vragen wij doorlopend om feedback. Meer dan de helft van onze klanten geeft ons een 9 of 10 voor onze dienstverlening. Daar zijn wij trots op. Tegelijkertijd willen wij onze service nog verder verbeteren zodat het aantal zeer tevreden klanten nog verder gaat toenemen.

Beste vergelijkingssite Energie

Independer werd in november 2015 benoemd tot de beste vergelijkingssite voor Energie!

Zij gingen je voor

Zoveel bezoekers vergeleken afgelopen week hun verzekering op Independer: